Promocje
Zasilanie końcowe prawe czarne XTS 11-2 End Feed Right Black
Zasilanie końcowe prawe czarne XTS 11-2 End Feed Right Black
49,13 zł 33,54 zł 39,94 zł 27,27 zł
szt.
Regulowany łącznik kątowy czarny XTS 24-2 Adjustable Corner Connector Black
Regulowany łącznik kątowy czarny XTS 24-2 Adjustable Corner Connector Black
161,43 zł 115,42 zł 131,24 zł 93,84 zł
szt.
Reflektor SNIPER A 840 35W 60° WHITE
Reflektor SNIPER A 840 35W 60° WHITE
392,37 zł 306,05 zł 319,00 zł 248,82 zł
szt.
Reflektor LED LIDER D MINI 957 22W 60° BLACK
Reflektor LED LIDER D MINI 957 22W 60° BLACK
356,70 zł 301,42 zł 290,00 zł 245,06 zł
szt.
Poczwórny krzyżowy łącznik czarny XTS 38-2 X-Connector Black
Poczwórny krzyżowy łącznik czarny XTS 38-2 X-Connector Black
185,92 zł 126,98 zł 151,15 zł 103,24 zł
szt.
Natynkowy szynoprzewód  XTS 4100-3 Track 1M WHITE
Natynkowy szynoprzewód XTS 4100-3 Track 1M WHITE
119,92 zł 85,74 zł 97,50 zł 69,71 zł
szt.
Reflektor LED LIDER D 957 33W 45° BLACK
Reflektor LED LIDER D 957 33W 45° BLACK
350,00 zł 310,00 zł 284,55 zł 252,03 zł
szt.
Reflektor SNIPER D mini 957 20W 60° BLACK
Reflektor SNIPER D mini 957 20W 60° BLACK
381,30 zł 307,50 zł 310,00 zł 250,00 zł
szt.
Reflektor SNIPER A 830 20W 45° BLACK
Reflektor SNIPER A 830 20W 45° BLACK
392,37 zł 306,05 zł 319,00 zł 248,82 zł
szt.
Reflektor LED LIDER D MINI 957 22W 60° WHITE
Reflektor LED LIDER D MINI 957 22W 60° WHITE
356,70 zł 301,42 zł 290,00 zł 245,06 zł
szt.
Potrójny łącznik kątowy zasilenie lewe czarne XTS 39-2 T-Connector Left Black
Potrójny łącznik kątowy zasilenie lewe czarne XTS 39-2 T-Connector Left Black
141,58 zł 98,94 zł 115,11 zł 80,44 zł
szt.
Zasilanie końcowe lewe czarne XTS 12-2 End Feed Left Black
Zasilanie końcowe lewe czarne XTS 12-2 End Feed Left Black
49,13 zł 33,54 zł 39,94 zł 27,27 zł
szt.
Łącznik kątowy z zasilaniem prawym czarny XTS 35-2 L-Connector Right Black
Łącznik kątowy z zasilaniem prawym czarny XTS 35-2 L-Connector Right Black
103,01 zł 73,64 zł 83,75 zł 59,87 zł
szt.
Łącznik kątowy z zasilaniem prawym biały XTS 35-3 L-Connector Right White
Łącznik kątowy z zasilaniem prawym biały XTS 35-3 L-Connector Right White
103,01 zł 73,64 zł 83,75 zł 59,87 zł
szt.
Potrójny łącznik kątowy zasilenie prawe czarne XTS 40-2 T-Connector Right Black
Potrójny łącznik kątowy zasilenie prawe czarne XTS 40-2 T-Connector Right Black
141,58 zł 98,94 zł 115,11 zł 80,44 zł
szt.
Reflektor LED LIDER D 957 33W 45° WHITE
Reflektor LED LIDER D 957 33W 45° WHITE
350,00 zł 310,00 zł 284,55 zł 252,03 zł
szt.
Giętki łącznik XTS 23-2 Flexible Corner Connector BLACK
Giętki łącznik XTS 23-2 Flexible Corner Connector BLACK
172,99 zł 121,48 zł 140,64 zł 98,76 zł
szt.
Potrójny łącznik kątowy zasilenie prawe czarne XTS 36-2 T-Connector Right Black
Potrójny łącznik kątowy zasilenie prawe czarne XTS 36-2 T-Connector Right Black
141,58 zł 97,30 zł 115,11 zł 79,11 zł
szt.
Reflektor SNIPER A 830 37W 60° BLACK
Reflektor SNIPER A 830 37W 60° BLACK
392,37 zł 306,05 zł 319,00 zł 248,82 zł
szt.
Natynkowy szynoprzewód  XTS 4200-3 Track 2M WHITE
Natynkowy szynoprzewód XTS 4200-3 Track 2M WHITE
217,45 zł 150,07 zł 176,79 zł 122,01 zł
szt.


Ceny towarów, oraz realizacja zamówień ze względu na obecną sytuację gospodarczą mogą być nieaktualne.
Zachęcamy do kontaktu poprzez przycisk Indywidualna wycena, na stronie produktu.

Za powstałe niedogodności przepraszamy. 

UWAGA! Towary na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom zgodnie z art. 38 pkt 3 prawa konsumenta.

Producenci

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@luminalis.pl lub telefonicznie: 603 945 087
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@luminalis.pl lub telefonicznie: 603 945 087
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Wiejska 32 , 44-120 Paczyna gm. Toszek, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 945 087.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 945 087.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 603 945 087.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl