Sklepy stają na głowie, żeby zwiększyć swoje obroty. Mentalność kupujących ciężko zmienić i albo się przekonają sami do czegoś nowego, albo nic i nikt ich nie zdoła zmienić przyzwyczajeń zakupowych. Choć z drugiej strony, nowoczesny handel po nasyceniu w dużych miastach podąża w kierunku tych mniejszych, ale z różnym powodzeniem biznesowym, co zapewne boli wielu najemców. Nie każda nowo powstała ostatnio galeria handlowa okazała się bowiem sukcesem.
Marketing wizualny, dźwiękowy, czy zapachowy to już powoli za mało. Wiemy, że na uodpornionych na wszystko klientów można wpłynąć światłem. Otóż okazuje się, że odpowiednie ułożenie, rozmieszczenie czy kolor oświetlenia i jego barwa, które pomogą odpowiednio zareklamować i wyeksponować towar może mieć znaczący wpływ na decyzje odnośnie wyboru i zakupu towaru.
Bardzo ważną sprawą jest oświetlenie. I trzeba tu myśleć o odpowiednim oświetleniu witryny oraz półek a w szczególności towarów, które proponujemy do sprzedaży – najlepiej przy pomocy światła punktowego. Niestety, na tym Polscy franczyzobiorcy lub właściciele sklepów oszczędzają najwięcej. Światło podkreśla atuty oferty, realnie nadaje jej blask i sprawia, że taki towar wyeksponowany na ścianie zdecydowanie lepiej się eksponuje.Nie bez znaczenia jest także zastosowanie oświetlenia przy żywności, które to podkreśla jego kolor np. w lodówkach z mięsem oraz potrafi zachęcić Nas do zakupu.
Jak światło może stymulować naszą chęcią zakupu danego produktu?
Eksperci przeprowadzili badanie w jednym ze sklepów w celu sprawdzenia, jak bardzo oświetlenie (jego barwa, natężenie, rodzaj instalacji) zmienia zachowanie klientów. – Okazało się, że ruch w badanej strefie zwiększył się nawet o 15 proc. po zastąpieniu tradycyjnego oświetlenia na nową sceną świetlną, która przyciągała uwagę kupujących. Z kolei sprzedaż produktów z tej części sklepu zwiększyła się aż o 6 proc.
Okazało się, że najbardziej zachęcającą konsumentów konfiguracją jest połączenie oświetlenia akcentującego punktowego z wielobarwnym oświetleniem uzupełniającym, skierowanym ku górze. Najlepiej działały światła w pastelowej kolorystyce. Z kolei tam, gdzie konwencjonalne oświetlenie zastąpiono tylko oświetleniem akcentującym punktowym, ruch wzrósł o 7%.
Przeprowadzone badania potwierdzają nasze realizacje oświetlenia sieci sklepów z ekskluzywnym obuwiem firmy KEEN oraz z odzieżą sportową firmy Rock Point w ramach projektów RockPoint w Ostrawie oraz 9 innych miastach Czech, gdzie dostarczaliśmy reflektory SNIPER producenta CORA Lighting. Na przestrzeni czasu dzięki udziałowi mojej firmy w wielu realizacjach na terenie kraju, gdzie zmodernizowano oświetlenie zauważono wzrost sprzedaży, dzięki inwestycji w nowe oświetlenie, które mogą Państwo zobaczyć na zdjęciach. Z uwagi na zadowolenie wielu Klientów firma oraz z polecenia realizuję wiele nowych projektów oraz stawiam na rozwój firmy.
SZCZEGÓŁY ZNAJDZIECIE TUTAJ ⬇️⬇️⬇️
🌐 https://www.luminalis.pl
-----------------------------------------------------
Chcesz wiedzieć więcej napisz 📧
lub zadzwoń Zachęcam do kontaktu ⬇️⬇️⬇️
☎️ 603-945-087 Właściciel Gabriela Treter
lub złóż Zamówienie
Zachęcam do kontaktu ⬇️⬇️⬇️
☎️ 603-945-087 Właściciel Gabriela Treter
📧 sklep@luminalis.pl
💬 Messenger Luminalis
_________________________________
Znajdziesz mnie także na Allegro
Zapraszam do zakupu 🛒🛒🛒🛒 w sklepie
https://www.luminalis.pl/pl/c/Oswietlenie-Biurowe-i-Sklepowe/92
Towar dostępny 😀😀😀 wysyłka w 24h przy dostępności towaru, natomiast towar na zamówienie w ustalonym terminie realizacji podanym przez sprzedawcę.